LATELY

2015-12-31 @ 04:57:19
en jul firad i USA och imorgon ett nyår i nyc, älskade bästa liv.

på christmas eve (den 24e) hade familjen gäster här hemma & det var faktiskt jätte kul, såklart lite jobbigt att vara malplacerad när dom enda man känner är en 5 åring & värdparet, min host mum serverade mig dock drinkar & vinglas i smyg för att det skulle "even out all the cracy going on" haha
en stol gick sönder under kvällen & skrattanfall när matt (host dad) hans bror & hans två söner (alla mer elr mindre berusade) skulle bära upp ett foosball table lite tyst i smyg till the game room när Jamie sov då de va en av hennes julklappar

den 25 knackade en över exalterad 5 åring på min dörr alldeles för tidigt på min dörr & det var dags för julklappsöppning, så kul att både Jamie & föräldrarna blev nöjda för de jag gav dem & även jag blev bortskämd med fina julklappar
sen tidig förmiddag drog vi till Joans helt galna familj på long island för att spendera hela dagen där.

här är iaf lite blandade bilder från de senaste.

the foosball table i the game room där de även finns biljardbord, helt klart favoritrummet i huset




 
denna bild är ifrån en salong där Joan tog med mig & Jamie för att alla få vårt hår fixat inför jul, så lyxigt att få håret tvättat, klippt & fönat 


två nya fotografier köpta på en marknad i Brooklyn

ny lampa, ganska stor & jag har ingen jävla aning hur jag ska få hem den, jajja de är ett senare problem

nytt smink<333 att shoppa smink här är rena himmelen, makes me fattig tho



kläder efter högtid gäller här borta

goals💅🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0