SÖNDAG

2015-12-13 @ 18:42:20
söndag & min lediga vecka är snart över då familjen kommit hem igen. det har varit såå skönt att va ledig + ensam hemma, dock kolla jag skräckfilm en kväll, kom sen på att jag glömt ta in posten på ett par dagar så tog bilen upp till brevlådan haha. sen vart ju varenda kväll åt helvete efter jag skrämt upp mig själv haha. 
har hunnit med en del ändå, storstädat mitt rum, två vändor in till nyc (igår var jag inne själv! gick faktiskt över förväntan & när en tjej fråga om vägen till ett ställe kunde jag faktiskt vart det var!! stolt gumma. Och två gånger in till stamford för att kolla in deras shoppingcentrum, skrivit klart 1 utav 2 uppsatser från the weekend class jag var på, & inte orkat laga så mkt mat så en del roadtrips på kvällarna för att käka, några filmkvällar & spela biljard hos mig har vi också fått till. 





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0