10

2015-11-11 @ 01:52:28
Världens längsta tisdag o kl e nt ens 8😴
 igår va de iaf monthly meeting & denna gången var vi iväg på zumba, vart vell nt jättetaggad då de verkligen nt är min grej,men ändå gjort de några gånger förut så tänkte att de skulle va lugnt ändå. Men jävlar när instruktören aka latina zumba-terminator körde igång?? man bah ja men de där kan jag ju göra:-) som tur va va vi majoriteten som knappt hängde med över huvud taget.
Idag har jag tagit tag i att laga mat själv för typ fjärde gången på två månader, fick bla beasås av min mamma i ett paket. & Goals de va gott, saknat såås, har verkligen knappt ätit de här? & äntligen kunnat görachokladbollar då jag till slut fått hit decilitermått.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0