DAY OFF

2015-11-04 @ 02:11:59
idag är de election day här & skolan har varit stängd = haft J hemma hela dagen. Jag har vell varit lagom taggad på denna dag (Ni ser de på bilden under va?:-) då jag är sjuk. satt liksom i kappa & halsduk när alla sprang runt i kortärmat & linne då de varit supervarmt här idag.
anyway, redan 7;30 kom hon & knackade på min dörr..(tidigare än när jag väcker henne för skolan) övertygade henne iaf att krypa ner i min säng en stund. Sen gick vi upp & lyxade till de med pannkakor & varm choklad till frulle. 
under dagen har vi hängt i parken, käkat middag på ett diner (favvostället) hängt på biblioteket, ätit glass, hängt lite mer i parken, åkt hem för lek, måla & bad.
Nu ligger vi iaf i hennes säng & kollar Disneyfilm & jag hoppas att någon av päronen kommer hem snart för min hjärna har gett upp. ZzzZzz














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0