I HELGEN

2015-11-18 @ 16:30:44
i fredags kväll hade jag verkligen inga planer alls, hade tvättat bort sminket & låg i sängen m datorn i pyjamas när en kompis hörde av sig. Så de va ba på med spackel igen & sen bestämde vi oss för att åka till stamford för att käka nånstans. iaf, när vi sitter vid vårt bord & e klara vänder sig en kille om och frågar oss något om m&m;s, vi fattar ingenting & han kommer över till vårat bord. Den här människan var så glad, alltså han log konstant & va ba allmänt lycklig. Så vi trode först att han va hög som ett höghus haha. Sen frågade vi varför han var så glad? 
- jag har precis slutat jobbet, sa han
- jaha vad jobbar du med?
- min familj
haha hursomhelst, det hela slutade iaf att vi följde m honom för att försöka ta oss in på nån bar(?) tredje försöket kom vi in haha

Lördags; har ni någonsin legat i sängen hela dagen? isåfall tog jag det till en helt ny nivå. Gick upp 1 gång på toa & 1 för att äta. Kom även på grejen att doppa kakor i nutella.
så ja de va vell en bra lördag.

Söndag- drog vi in till stamford för shopping & mat aka mina enda utgifter nu för tiden

igår åkte vi till stamford igen då jag var tvungen att fixa mitt social security number, som jag skjutit på i snart 3 månader. Bästa jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0