LÖRDAG

2015-11-07 @ 23:23:00
tiden går ju sÅ SNABBT? redan varit här i mer än två månader?? tack gode gud att jag iallafall trivs så bra i familjen, har nämligen hört många (både kompisar & folk som åkte hit samtidigt som mig som jag fortfarande har kontakt med i en gruppchatt) som är i rematch (när man inte kommer överens m familj/barnen och måste hitta en ny familj inom två veckor) En som är med i denna chatt påpekade för sin familj när dom gjort något fel, varpå han fick en fet utskällning av värdmammam, blev utkastad från huset och är nu hemma i sverige istället. Och en tjej jag känner har varit i rematch två ggr & bor alltså i sin tredje familj nu. SÅ jag är lycklig att jag kmr bra överens m min familj & att dom säger att dom är väldigt nöjda med mig också är superskönt. 
Har förövrigt hört en hel del sjuuka au pair historier under min tid här (saker som hänt vänner och andra au pairer härifrån) haha. det är helt sjukt, kanske drar dom nån gång
det är även fortfarande skapligt väder här, i tisdags gick jag i kortärmat och svettades, och igår kväll satt vi utomhus vid halv 11 i bara kofta utan att frysa. goals
iidag har jag verkligen gjort 0 knop och trivs bra med det. sängen, pyjamas & netflix. och imorrn bestämde jag m en kompis att dra in till nyc då vi inte hade nått annat för oss. älskarrr. "va lite uttråkad i söndags så drog in till new york & shoppa, själv då?" fyfan life 
ah detta inlägg makes no sense över huvud taget :-) 
här får ni lite bilder från bästa mig, trevlig lördag
 
selfie, pizza i sängen, blommor från gata i nyc
servetter som tyvärr beskriver mig, jag som upptäckt snapchats effekter 7 år efter alla andra, ny tröja, 

min naglar som jag slutat bita på (sämsta jag, hur kunde jag innan?) CHARLIE grannarnas hund som jag får gossa med varje morgon och eftermiddag när vi hämtar vid bussen, och nytt smink (som tyvärr blivit min sörsta utgift sen jag flyttade hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0