NYC

2015-11-09 @ 20:35:39
igår var jag som sagt inne i the city med en kompis, vi hade egentligen inte några direkta planer för dagen. 
Men vi tog oss ut till Brooklyn för att kolla in en sorts marknad/loppis som hålls varje söndag i en stor typ lagerlokal. Och hjälp vad mycket fint det fanns, hade de varit hemma hade jag shoppat loss, fick med mig ett par grejer iaf. och hjälp vad mycket snygga människor de var där haha kmr definitivt åka tillbaks (av båda anledningarna) 
sen tog vi oss till IKEA i Brooklyn för att käka, jag svär det var det godaste jag ätit under 2 månader (delvis pga nt ätit under hela dagen & lågt blodsocker) men moos hallå vad gott.
Sen tog vi oss in till new york igen för lite shopping och strosa runt. 
ingen söndagsångest igår inte. 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0