26

2015-09-26 @ 16:56:24
här kmr lite bilder från igår då jag var inne i stan för att göra ett snabbt ärende men hamnade i vanlig ordning bland alla affärer..

hittat en favvobutik här som har massvis med fina grejer




fick m mig ny Sminkborste & svampar


knäppte dessa när jag stog & vänta vid rödljus




steg in i inredningshimmlen, dog & uppstod. ville fan ha allt, var såå nära på att köpa kuddfodral kuddälskare som man är, 




bara några dagar innan jag flyttade hit köpte jag en kedja hemma för ett presentkort jag hade kvar, på den satte jag två berlocker jag hade hemma. Men när jag var i new york för typ 2 veckor sedan tappade jag det:(((( köpte en ny kedja idag, men berlockerna går ju tyvärr nt att ersätta. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0