9/9

2015-09-10 @ 02:46:08
heej mina trogna bloggläsare<33 här kmr lite update om d lilla som hänt sen sist, 

min frulle i tisdags, mamma mia säger jag bara

var igår ute o träffade 5 andra au pairer som bor i samma stad som mig, och idag mötte jag en av dom igen, vi fika på starbucks o kolla lite i affärerna. (köpte dock inget då typ alla affärer här är märkesbutiker o väldigt dyra, väntar tills jag tagit mig in till NYC igen) 


detta är dock bilder från en "vanlig" affär där priserna låg mellan 500-1000 för enkla kläder som lika gärna kunnat komma från H&M

Och vad är oddsen att jag hittar dessa i en butik??

annars spenderar jag ju större delen av dagarna m en femåring (som btw har ett fkn drömrum) femåriga jag själv är ju avis

nu ska jag äta svensk godis & kolla paradise hotel<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0