FRIYAY

2015-09-25 @ 20:56:31
känns som allt i mitt liv är rosa & handlar om prinsessor just nu, lever ju faktiskt inte loppan hela tiden, shoppar & fikar, även om I wish.
jobbar mellan 8-10 H sammanlagt under en dag mån-fre. Jag kämpar med att få upp en morgontrött 5-åring på morgonen, tjafsar om att rosa, blått, rött & grått inte alls matchar att ha till skolan men ger snabbt upp, lämnar & hämtar vid bussen, lagar middag, försöker sysselsätta flera timmar under eftermiddagen, kör till parken, ordnar playdates m hennes kompisar, ritar prinsessor, leker prinsessor, pratar prinsessor, tvättar lillans och mina kläder, badar, tvättar & borstar en väldans håröm dam varje kväll. 

tack gode Gud att det är fredaag, vilket inte bara betyder helg<33 för mig varje vecka utan även lön<33 också











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0