SÖNDAG

2015-09-06 @ 19:22:28
hej igeen, är ensam här hemma nu, familjen är iväg på stranden & jag valde att stanna hemma då jag hade en hemsk huvudvärk, skönt att få vila lite också, vart full rulle sen jag kom, Jamie (flickan som jag tar hand om) har velat leka o visa mig saker non stop samtidigt som det är massa nytt att lära och ta in. Igår hade mina host parents gäster över & vi åt bland annat musslor, lax och hummer. imorgon måndag är det labor day här så alla e lediga så min jobbvecka börjar inte förens på tisdag,
här är några bilder från mitt rum, sängen är en dröm, egen tv, stoor garderob & eget badrum fyllt m shampoo, balsam, krämer, dusch & badkar👌🏼 jag trivs👅










Kommentarer
Postat av: ANNYYY

GUUU bengan!!!! Kul att se att du mår <3<33<<3

Svar: i will survive✊🏼✊🏼<333
malinbengtsson.blogg.se

2015-09-08 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0