EN SÖNDAG I CITY

2016-02-02 @ 17:07:21
i söndags hade jag inga planer alls o vart uttråkad så jag drog in till city vid 11,30 ensam faktiskt. älskar att shoppa själv lol
det var första första gången jag åkte subway kors & tvärs helt själv också!! jag virra bort mig några gånger, & hade svårt att hitta rätt station för att komma dit jag skulle downtown/uptown etc. Men thank god för Google Maps (jag svär jag hade INTE överlevt utan den i USA) 
här e litt bilder iaf!

strosade runt i soho..



..där jag också svängde in på Laudrée & köpte macaroons














önskade jag hade haft råda att shoppa på rag & bone





hängde lite i west village, kollade affärer & fick med mig lite svenskt lösgodis från sockerbit!!<3333 (btw svär alla new yorks snygga män hänger här & i soho, god bless ska ta fram tinder nästa gång)




fick med mig dessa örhängen hem

Och denna parfymen

Pausade på happy bones lite för att vila benen




sen på kvällningen lyckades jag iaf ta mig tillbaks till Grand central för hemfärd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0