HALVLEK

2016-02-29 @ 17:06:38
nu är det SEX MÅNADER sedan jag lämnade Sverige
1 år låter så mycket, men tiden bara flyger förbi. Även om det är skönt att det bara är 6 månader tills jag ska åka hem till Sverige är det lika skönt att ha lika lång tid kvar i bästa USA, är inte färdig med dig än.

och ännu en helg som bara försvunnit sådär, jag har haft full rulle iaf & kommit hem sena kvällar för att sova & sen upp tidigt för att ge mig ut igen.
I lördags gjorde jag lite ärenden, sen mötte jag upp en kompis för häng på stan & lunch, sen styrde vi mot stamford för att kolla lite i the mall & avslutade kvällen med bio.
i söndags hämtade Frida upp mig tidigt för frulle på stammishaket & sen spenderades dagen i the city.








jag har fan gett upp bildmässigt på denna bloggen, följ mig på insta för en förskönad vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0