SUPER BOWL

2016-02-09 @ 02:15:34
Känns som jag inte hinner blinka innan helgerna är slut här, men har hunnit med en del ändå.
I lördags var jag iväg på en shoppingrunda i stamford & sen på kvällen netflix n' chill all by myself:-)<33
i söndags drog jag och Ida iväg till IKEA för lunch & handla på oss lite grejer i shoppen god bless dig. På vägen hem stannade vi på ett mall för att kolla i lite affärer & köpte med oss cheesecake från the cheesecake factory. 
Och sen på kvällen vart det dags för super bowl som är sjuk hypat här. Jag hade över ca 15 au pairer från min stad hemma hos mig, vi käkade, spelade biljard & foosball, vart inte jätteintresserade av matchen förutom när de va half break & dags för Beyonce, Bruno mars o Coldplay.
Idag har de bara vart halvdag i skolan pga lite fkn snö? snälla i Sverige kallar vi detta vår? ser ut dom de bli flera snow days denna vecka så jag är lagom taggad










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0