2016

2016-01-04 @ 03:11:18
Planerna för nyår vart helt oklara, men jag och en kompis bestämde oss för att åka in till city, vi hade dock inte fixat med att så vi skulle kunna gå ut, så det blev ett lugnt nyår. Vi käkade ute, strosade runt & pratade med en massa olika fulla folk som kom fram, stod i brooklyn bridge park vid 12-slaget för att få den perfekta bilden på fyrverkerierna, som vart alldeles för långt till vänster om oss så fick ingen bild på de alls haha:( sen efter ett tag bestämde vi oss iaf för att sätta oss på tåget hem med alla fulla människor som nu vart ännu fullare än på vägen in.
efter ett bra avslut har jag nog dock haft sämsta möjliga starten på året. den 1a vaknar jag upp av min femåring som knackar på dörren & säger att dom första gästerna kommer snart. (familjen skulle ha över hela tjocka släkten (VEM har ens new years day party dagen efter nyår kl 12 på morran??)
jag pallade mig upp, hade frossa, svettades & min hals hade totalt svullnat igen, det skar som knivar i halsen & jag fällde seriöst tårar av att svälja. aldrig varit med om liknande smärta.
jag försökte stå ut ett tag men min host mum såg att nått var fel & sa åt mig att gå och lägga mig för hon ville inte att jag skulle dö. 
vaknar sen vid 8 då alla gäster åker hem, och sen igen vid 3 på natten för att byta till pyjamas, om man räknar bort dom korta stunder jag vaknade sov jag nästa 20 timmar i sträck, idag efter 3 dygns sänliggande och utan mat orkade jag iaf ta mig till bilen för att bli körd till sjukhuset. Får fylla i en himlans massa paperwork, en sköterska tar lite prover, ställer frågor & mäter blodtryck. "a doctor will be you in just a few minutes"
minutrarna passerar, jag är längst ner på botten, aldrig mått såhär dåligt, halvligger lite på britsen, slummrar nog till en stund. *knack knack* jag sätter mig upp med ett ryck, "Hi my name is Dr blah blah blah what can I do for you?" 
fucking great, grädden på moset, yaasss. här sitter jag i mjukisbrallor, uggs, inte duschat på 4 dagar med fett hår och så stiger en fkn läkare tagen direkt ur grey´s anatomy in i rummet. hoppas han tyckte det var lika romatiskt som mig när han kollade mina öron, lyssnade på mitt hjärta & stack ner en pinne i halsen på mig. 
weeell, det visade sig vara halsfluss och jag går nu på mediciner dom kommande 10 dagarna.
men gott nytt 2016 på er
 



Kommentarer
Postat av: annapanannnna

GOTT NYTT IGEN!!!!
Nääää, hahaha stackare. :( krya på dig och så kanske vi kan hoppas på amerikanskt bröllop snart då? med en rik läkare? stor kram!!

Svar: desamma & thx<33 kan nt fatta att jag inte fick hans nummer:/ tur dock hans namn står på receptet, dax att stalka, ska nog kunna fixa ett bröllop innan mitt år är över:D!!
malinbengtsson.blogg.se

2016-01-06 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0