I WON'T CRY FOR YOU, MY MASCARA IS TOO EXPENSIVE

2016-01-28 @ 01:05:51
har blivit en riktig sminkfanatiker sen jag flyttade hit & lägger aalldeles för mkt pengar på de, dock nt så konstigt då utbudet är dröm här jämfört m swe. 

här är iaf mina nya favoriter!!


nude paletten m ögonskuggor från the balm


Anastasia contour kit, tkr den e jättebra & är lätt att jobba med


Blending borste från real techniques, puderborse & foundationborste båda från sephoras egna märke

EN FAVORIT, the multiple stick från NARS, använder min som highlighter. denna är maagisk, så fin verkligen<33


Läppstift från Yves saint Laurent, ger bara en ljus ljus färg med mycket glans & skimmer, superfin & luktar Goals


Puder från Chanel, tyvärr ganska dyrt, men hur bra som helst, använder detta över hela ansiktet som finnish över allt annat smink då det är matt vilket jag tkr e snyggt & för att bättra på under dagen, luktar även rosor lol 



NÄSTA FAVORIT. blush, också från Chanel & fkn dyrt. men den är dryg & såå snygg så det var värt de. 
snälla då, begrav mig med denna blush & min highlighter från NARS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0