SHOUTOUT TILL ALLA BRÖDER

2016-01-12 @ 04:36:46
här om dagen satt jag och kollade igenom en massvis gamla bilder och satt och skrattade tills jag bokstavligen grät under denna throwback lol. slog mig hur väldans massa roliga grejer jag gjort genom åren med mina fina kompisar ändå. 
nu de senaste åren har ju även en trogen vän kallad alkohol bidragit till en himlans massa roliga minnen & att ALLT alltid hamnar på kort, hade nog minst 5 bilder från varje utgång sedan åldern 18 med mina trogna kompanjoner, vi har gjort farligt mycket dumma saker tillsammans haha:((
ville bara säga hej kom och hjälp mig vad jag saknar er mina fina kompisar, jag skrattar åt er nu när jag tänker på er haha (på ett bra sätt) ni är världens roligaste och finaste
här kmr några barnvänliga 
 



Kommentarer
Postat av: Mandy ✌🏼️

Miss u mrs america ❤️❤️❤️

2016-01-12 @ 22:20:03
Postat av: ANNApanannnna

åååååå bengelicious!!!! kom hem :(:(<3

2016-01-13 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0