LIFE IS GOOD

2016-07-20 @ 04:20:09
alltsåå veet ni, på bild under bevittnar ni en jävla kung. skrev ju i söndags kväll när jag kommit hem att jag skulle börja med mina uppsatser, & efter det blev jag klar med den första redan samma kväll, i måndags kväll skrev jag klart den andra & idag har jag suttit & redigerat och finslipat det sista. det handlar liksom om uppsatser på 2000 ord vardera, så nu sitter jag här med mina 8 A4 och är stolt AF. detta är liksom verkligen inte likt mig som gör allt i sista stund, sist gång skrev jag liksom på mina två uppsatser till och från i sex veckor innan deadline.
 
till något ännu roligare, min sista månad närmar sig (även hjälp) då jobbar jag 5 dagar, ledig 16 dagar & sen jobb resten av månaden. Och under ett par av dessa dagar som jag är ledig så ska jag till... MIAMI !!! som vi bokade här för ett tag sedan. jag är såå taggad & det ska bli såå skönt med semster & att få hänga på playan bland palmerna lite 
 
och till det roligaste av allt, nu är min hemresa bokad!! jag har ångest för att åka hem samtidigt som det ska bli helt otroligt skönt. iallafall, den 1 september lyfter flyget & den 2a landar jag i Sverige!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0