NEW IN

2016-07-23 @ 03:30:28
Har länge velat beställa ett matte lipstick från Kylie Jenner men tyckt de vart svårt att bestämma vilken färg pga finns så många fina + när jag kollat bilder tycker jag färgerna ser så olika ut på alla. Men när jag förra veckan såg att det kommit in nya var jag snabb som attan på att beställa ett då dom alltid säljer slut på bara några minuter. Färgen jag valde blev iallafall till slut "koko k" svårt att fånga färgen på bild, men på mig blev den iaf kall rosa/lite mörkare nude. är iaf nööjd

Men gud jag köper Kylie lip kit, VS underkläder, gick i uggs i vintras & flip flops resterande av året, har verkligen blivit typical american gurl
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0