ONSDAG

2016-07-14 @ 07:58:35
YO bloggy, jag får ursäkta i förväg för dagens inlägg haha, jag hittade mig in på en app jag var besatt av för ett flertal år sedan där man kan filma o redigera klipp. så jag tänkte att jag skulle försöka mig på att filma under dagen, vilket gått sådäär haha, större delen av förmiddagen sov jag bort då jag inte gick o la mig förens 3,5 h innan alarmet var satt oops, och sen på eftermiddagen glömde jag bort det hela tiden, men fick iallafall med lite från när vi var vid poolen, fruktansvärt dålig filmning under bilkörning, & sen på kvällen när vi var hemma hos Ida vars år är över för att hänga lite & säga hejdå.
haha ok redigering är så dålig alltså men jag har liksom ingen jävla aning om vad jag håller på med, snabbspolning emellanåt har jag lyckats med & en käck låt också, aja men tänkte att detta kanske kan va kul o kolla på för lite omväxling, ska bättra mig tills nästa gång, tills dess..
 
KLICKA PÅ LÄNKEN NEDANFÖR FÖR ATT TITTA KRAM
 
https://play.videofy.me/maliinsofia/2889807

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0