WEEKEND CLASS

2016-07-18 @ 01:26:19

kom ääntligen hem för en stund sedan efter en helg spenderad i Albany där jag testat på collegelivet, bott i dorms & gjort min sista weekendclass vilket är skönt, bara två uppsatser att skriva & sen har jag mina credits. i och med att jag gjort samma class en gång innan fast bara på annan plats har jag vell inte vart speciellt exited. Men iallafall, i fredags packade vi bilen full & helgen har gått hyfsat snabbt. planen i lördags kväll var att dra ut men jag bangade i sista sekund då jag varken hade nått i närheten av partajkläder & för en redan morgontrött människa som mig vart de onödigt att gräva den gropen ännu djupare.
såå jag har haft en lugn men bra helg & längtar redan till nästa så jag får sovmorgon,
nu --> skriva uppsats & njuta av AC som inte fanns i rummen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0