yo

2016-07-30 @ 05:37:03
heej fredag, eller FRIYAY som J nu alltid säger efter jag lärt henne de. mina planer för helgen är dock fortfarande rätt oklara då inget är helt spikat än, veckan har bestått av camp & poolhäng i vanlig ordning. Nu efter helgen går jag ju in i min sista månad här, huur sjukt?? och när jag räknar bort lediga helger & dom två veckor jag är ledig så har jag nu bara 13 DAGAR KVAR att jobba innan jag åker hem, ännu sjukare?? 
 
förresten, förut när jag snabbt skulle handla lite lunch på en av de lokala matbutikerna där jag alltid har handlat ser jag detta 10 steg in i butiken. " #1 cookie in sweden" står de på en skylt över ett hav av ballerina!!! jag vart helt till mig & undrade varför jag var den enda som stod & plockade på mig. J var dock inte alls intresserad när jag berättade om sveriges heligaste kaka & var man inte uppvuxen på detta hade man då ingen bra barndom. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0