AU PAIR LIFE

2016-06-13 @ 02:51:19
hemskt dåligt med uppdatering här, har inget direkt att berätta om, livet här rullar på som vanligt, jobb, ledigt, shopping, jobb, fest, äta ute, ja de vanliga.
nu är det dessutom bara 79!! dagar kvar till min sista dag som au pair här, helt galet!!
här kommer en del blandade bilder från de senaste
















och idag har J haft en stor dag, nu på förmiddagen hade hennes dansskola den årliga showen, så hon hade uppvisning med sin balettgrupp, jag fick ansvaret för håruppsättning & påklädning av kostym då det är jag som vart m hela året på träningar & rehersals.
sen vart de bara hem snabbt för ombyte & käk innan det var dags för konsert. hon har även detta år spelat piano 1 dag i veckan & 1 dag spelat piano/sjungit i ett band som idag också hade uppvisning. 
det var så kul att få se båda resultat efter man så länge hämtat från skolan, kört fram & tillbaka, stressat, svettats i en liten studio för att klä på henne, & varje vecka bara spendera flera timmar sammanlagt på att vänta tills hon e klar.
lite stolt var jag allt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0