200 DAGAR IN THE US

2016-03-19 @ 04:56:20
klickade mig in på min sån här nedräkningsapp på telefonen idag av misstag, där det stod "200 days since flytta till USA" - chocken
Härligt att det börjar kännas som vår på riktigt nu också i och med det fina vädret och alla fiiina vårkläder i butikerna<33 ska vell inte säga för mycket då prognosen visar snö om ett par dagar?)

Och till något helt annat, som dom första bilderna visar - J visade mig denna stora stenen som avgränsar connecticut & new york bara ett stenkast ifrån vårt hus (en del av tomten på baksidan av vårt hus ligger i new york) så nu har jag varit i två stater samtidigt! 

Här är iaf lite bilder från de senaste










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0