10 FRÅGOR

2016-05-09 @ 08:24:25
att det ska krävas lite insomnia för att jag ska blogga, här kommer iaf några frågor jag hitta på en blogg

Vad har du gjort idag?
vart inne i stan på banken snabbt, köpte kaffe på starbucks & åkte sen till the mall för att kika lite. Nu ikväll har jag bara hängt hemma


Samlade du på något när du var liten?

ja sånahär bokmärken elr vad det nu heter, som man bytade med kompisar. Hade flera pärmar med dom i & skokartonger fyllda haha

Föredrar du havet eller poolen?

Havet alla dagar i veckan

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Ingen lol, är tyvärr en sån som håller allt inne & tror att jag kan lösa allt själv

Vilket är ditt drömjobb?

detta är ju nått man gärna hade velat kunna svaret på.
Men skulle vilja ha ett sånt kardashian jobb, där man liksom blir rik bara för att man existerar. det skulle jag kunna tänka mig 

fest eller hemmakväll?

Fest!! hemmakväll är nått som låter mysigt på papper, men sen när man sitter där blir jag liksom uttråkad efter 0 minuter (plus att det är hur jag spenderar ca alla andra kvällar i veckan lol)

Beskriv platsen du befinner dig på nu

I min säng, i mitt rum, i mitt hem här i USA. kl är snart halv 3 på natten & jag kan inte sova, är liksom svintrött under dagarna & sen på kvällen pigg som fan samtidigt som jag kollar youtubeklipp, äter, städar och massa random skit


Vad köpte du senast?

En klänning, idag faktisk, hoppas få inviga den redan till helgen!


Vilken är din favorithögtid?

Detta är verkligen en delad förstaplats för midsommar ( hallå sommar, alkohol & fina blommor i håret) och faktisk påsk (ledighet, alkohol OCH godis liksom) 

Hur vill du tillbringa din pension?

sommar i ett stort fint hus på västkusten med min (då) gubbe, en massa barn & ännu fler barnbarn rännandes. Sen kör vi vinterhalvåret på varmare breddgrader i vår villa, & kanske några månader i USA på västkusten? kläm in ett par veckor i new york i the pent house också! (tror stenhårt på dedär kardashian-jobbet hör ni va) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0