MEMORIAL WEEKEND

2016-05-30 @ 04:52:54
helg & jag är ensam hemma då familjen har åkt iväg för ett bröllop. både fredag & igår mådde jag lite krassligt dock, så jag har chillat järnet. Igår la jag mig ute i solen en stund när termometern visade 32 grader!! det kombinerat med att jag inte har tålamodet för att sola så blev det inte så långvarigt. Efter de fick jag ett ryck & bestämde mig för att dra in till city en sväng, det var helt galet varmt där inne trots att det var senare på eftermiddagen/kvällen. Jag strosade mest runt, kikade lite affärer & käkade.

imorse gjorde jag svenska pannkakor till frukost för första gången här! sen har jag bara legat ute i solen till och från, legat i hängmattan i skuggan, & så gjorde jag mig faktiskt en drink, hade mango, passionsfrukt, Sprite, vodka & is som jag bara mixade, den blev faktiskt svingod!! tips från coachen.

imorgon är det memorial day här vilket innebär en extra dag ledigt vilket är nice








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0