NEW YORK

2016-05-15 @ 22:46:46
igår vid halv 5 tiden åkte jag & Michaela in till city där vi mötte upp ett par andra tjejer för att åka "au pair disco boat Cruise" hade inga höga förväntningar men det var faktiskt så mycket bättre än jag trott. vi åkte runt new york i typ 3 timmar, fick se solnedgången, förbi frihetsgudinnan, åkte under Brooklyn bridge, och när vi stod ute & dansade på däcket och låten new york spelades var life liksom perfekt.
när det sen var slut drog jag och Michaela vidare til Lavo & mötte upp en promoter & massa andra tjejer för först middag, där dukade dom upp med en massa olika rätter man fick plocka ifrån & hjälp det var verkligen så gott, sen en stund efter dom plockat bort allt kom servitriserna & dukade fram ännu en omgång av massa rätter som var ännu bättre, och som avslutning dukades det fram dessertbuffe. det var verkligen mathimlen.
efter the dinner förflyttade vi oss till deras nattklubb för fest, på nått sätt hamnade vi i the "VIP area" lol precis där the DJ stod & spelade, män med för mycket pengar och ego satt i soffor & bara beställde in dricka till unga tjejer, folk satt liksom & rökte på och halvnakna dansare stod lite här & var på höga bord. ja allt var lite overkligt haha men vi hade superkul. 
sen när vi tagit oss till centralen var den stängd & vi sprang runt i panik & försökte hitta en öppen dörr, men icke, "Opens 5:30" precis vad man vill se med flera timmar i klackar ömma fötter & bara ben. så vi fick ränna runt & hittade som tur ett öppet mc Donalds där vi fick döda 1 h innan vi tog oss till centralen. komiskt att jag tidigare på kvällen sett solnedgången & nu soluppgången på tåget. 7:30 imorse landade jag iallafall i min säng & sen dess har ju inte många knop gjorts.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0